Already 6 weeks. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van Lieke Leijsten - WaarBenJij.nu Already 6 weeks. - Reisverslag uit Vuokatti, Finland van Lieke Leijsten - WaarBenJij.nu

Already 6 weeks.

Blijf op de hoogte en volg Lieke

04 Oktober 2014 | Finland, Vuokatti

De tijd vliegt voorbij, morgen zijn we al 6 weken hier, en het is nog steeds een top stage !

Ondertussen heeft hier al wat sneeuw gelegen ! Helaas bleef dit maar 2 dagen liggen. Wel is de temperatuur lekker laag, wat het trainen mogelijk maakt.
Helaas hebben we nog niet de 5 km ronden gereden, en ik hoop dat we dit binnen kort mogen doen.

Vuokatti zelf is erg mooi, en er vallen wel wat dingen te beleven als het gaat om wandelen en prachtige natuurgebieden. Helaas is het geen uitgaansstad, maar dit hoeft ook niet van mij.
Sotkamo is het centrum dat hier 7 km vandaan ligt. Het is klein maar wel schattig. Helaas is de mode toch wel wat anders, en niet helemaal mijn smaakt. ondertussen zijn we pas 3 keer in Sotkamo geweest, maar 2 keer dat we daar waren waren de winkels dicht.. Volgende keer toch maar beter de kaartjes lezen ..?? haha
Ook hebben we al lekker de blaren op onze voeten gelopen, maar het is het waard hier.
Wel kijk ik ernaar uit om weer op een rechte weg te fietsen zonder bergen, heuvels of steentjes haha. Ik heb me wel weer wat spieren bij gekweekt ;)

Het blijft leuk hier, en ik denk dat dat ook wel zo blijft.

liefs,
Lieke